منوی دسته بندی
همکاری با ما

کتاب همین حالا همین‌جا باش (زندگی خوب ۱۳؛ زیستن در اکنون)

کتاب همین حالا همین‌جا باش با موضوع زیستن در اکنون

موضوع این کتاب زیستن در اکنون است. این کتاب می‌خواهد بیش از آن‌که آموزش باشد تجربه باشد. بیش از آن‌که حاوی نکات آموزشی و تبیین مفاهیم مرتبط با زیستن در اکنون باشد، حال و هوای زندگی این‌جایی و اکنونی را داشته باشد و زیستن در اکنون را نشان دهد تا، با چشیدن طعمِ زندگی در حال و تجربه‌ی خوشیِ زیستن در اکنون، انگیزه و میل زیستن در اکنون در ما شکل بگیرد و تقویت شود. واقعیت این است که ما انسان‌ها از ابتدا با روحیه‌ی زیستن در اکنون به دنیا می‌آییم اما عوامل بیرونی این روحیه را تخریب می‌کند. این کتاب می‌خواهد این روحیه را به ما بازگرداند.

این کتاب یک گام از طرح زندگی خوب است. در این طرح، فرزندان ما نیک‌خویی‌ها و مهارت‌های ضروری برای زندگی خوب را یاد می‌گیرند. نیک‌خویی‌ها همان فضیلت‌های منش یا بهترین‌های وجود آدمی‌اند و مهارت‌ها عبارتند از توانایی‌های اختصاصی انسان‌ در انجام یک کار که درواقع وسیله‌ی رسیدن به اهداف زندگی‌اند. به زبان ساده، زندگی خوب عبارت است از زیستن بر پایه‌ی ارزش‌های اخلاقی و رسیدن به بنیادی‌ترین توانمندی‌ها و مهارت‌هایی که برای آرامش، آسایش، رضایت، و خوشی و دست‌یابی به خوشبختی ضروری‌اند.

عنوان: همین حالا همین‌جا باش (نیک‌خویی‌ها و مهارت‌های زندگی خوب: زیستن در اکنون)
پدیدآوران: محسن شعبانی، پریسا گودرزی
ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال.

برای سفارش کتاب و همکاری با طرح زندگی خوب با شماره‌ ۰۲۱۴۴۳۷۲۲۹۳ تماس بگیرید.

دکتر محسن شعبانی
دانش‌آموخته فلسفه اخلاق پژوهشگر، مترجم، مدرس و نویسنده در حوزه روان‌شناسی اخلاق، مهارت‌های زندگی، تعلیم و تربیت اخلاقی و فلسفه اخلاق مدیرعامل موسسه آفرینش نیک‌مان مدیر مشترک طرح نیکی‌ها و مهارت‌های زندگی خوب مدرس دوره‌های مهارت‌های زندگی، فلسفه‌ اخلاق، آموزش خانواده و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *